Boom!

26 aprilie 2011




De cateva zile m-am ales cu un secret.
Un secret atat de secret incat de ficare data cand imi vad secretul inima mea incepe sa bata repede repede repede... Cam la fel de repede cum un arcus se plimba pe coardele unei viori cantand o piesa de Paganini... Si ma sperie uneori, ma face sa cred ca vrea sa-mi iasa din piept si sa fuga de mine pentru ca-i fac rau...
Ma chinuie foarte mult si ma face sa vreau sa spun tuturor despre el.
Si mi-e frica.
Mi-e frica sa nu aud oameni optimisti spunandu-mi: "Incearca! Vezi cum e! Nu ai nimic de pierdut! No risk, no fun!".

Adevarul e ca nu e niciun secret ca eu visez un vis imposibil de realizat.

2 comentarii:

Ciocolatika spunea...

Imi regasesc cuvintele, pe alocuri :)
Nimic nu e imposibil de realizat, crede-ma!

Nunu spunea...

Crede-ma tu pe mine cand spun ca acum, aici, nu prea sunt sanse favorabile mie, iar mai tarziu... nu ar mai avea acelasi farmec.
Chiar si asa, imposibil de realizat, visul acesta m-a ajutat sa trec peste unele sentimente de nesiguranta si ii sunt foarte recunoscatoare pentru asta. :)

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate